Inrormacje o projekcie „Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji” Pracownia przyrodnicza w każdej gminie Wycieczki zrealizowanw w ramach Projektu MultiCentrum Jawor Zajęcia realizowane w ramach Projektu Dolnośląska e-szkoła

Projekty europejskie

Wycieczki zrealizowanw w ramach Projektu

Sprawozdanie z wycieczki

Dnia 27 stycznia 2011 roku odbyła się wycieczka klas IV-VI do Wrocławia. Wycieczka przeprowadzona była pod hasłem ,,Nauki ścisłe  moja pasja''.W wycieczce  wzięło udział 20 uczniów oraz dwie panie: Elżbieta Korzeniowska oraz Sylwia Sychowicz.

Wycieczka rozpoczęła się wyjazdem z przestanku PKS w Buczynie o godzinie 5:00. O godzinie 8:30 dotarliśmy do Instytutu Astronomicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Pracownik instytutu zaprosił nas na lekcję astronomii- pokaz planet i gwiazdozbiorów. Około godziny 9:10 wyruszyliśmy na wycieczkę po Parku Szczytnickim. Tam zwiedziliśmy Halę Stulecia i Ogród Japoński. Około godziny 10:15 pojechaliśmy do Instytutu  Fizyki Politechniki Wrocławskiej na zajęcia ,,Magiczny Świat Fizyki''. O godzinie 12:45 pojechaliśmy do stołówki studenckiej zjedliśmy dwudaniowy obiad: zupę ogórkową i ziemniaki z mięsem i surówką. O godzinie 13:30 udaliśmy się na wydział ,,Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego''. O godzinie 15:00  poszliśmy na długi spacer po rynku miasta.

O koło godziny 16:00 wyruszyliśmy w drogę powrotną. W czasie jazdy zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej, by skorzystać z toalety. Wysadzono nas około godzinie 19:40 na przestanku PKS w Buczynie.

Klaudia Rojek

Sprawozdanie z wycieczki do Sowiej Góry

Dnia 24 marca 2011 roku odbyła się wycieczka klas IV-VI do Sowiej Góry. W wycieczce wzięło udział dwudziestu uczniów oraz dwie panie opiekunki: pani Elżbieta Korzeniowska oraz pani Sylwia Sychowicz.

Wycieczka rozpoczęła się wyjazdem z przystanku PKS w Buczynie o koło godziny 5:20. O godzinie 9:00 dojechaliśmy na miejsce. Następnie udaliśmy się na Sowią Górę. Góry Sowie położone są w województwie dolnośląskim. Mają  wysokość 1015  m n. p. m.  Tam chodziliśmy około 4 godziny.

Potem wybraliśmy się na dwudaniowy obiad. Podali nam zupę ogórkową oraz ziemniaki z kotletem mielonym. Po obiedzie pojechaliśmy do sztolni. Obejrzeliśmy dwie sztolnie. Po czym pojechaliśmy do Zamku  Grodno. Następnie jechaliśmy koło zapory na jeziorze bystrzyckim. Zbudowano ją w 1911-1914 r. Ma 29  metrów grubości, 44  metry wysokości i 230  metrów  długości.

Po zaporze wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Podczas powrotu wystąpiła awaria autokaru przez co musieliśmy przesiąść się do drugiego autobusu. W drugim autobusie słuchaliśmy i śpiewaliśmy muzykę disco polo. Na przystanek PKS w Buczynie zajechaliśmy z lekkim opóźnieniem.